Kundetæller - tællesystem til salgsoptimering for detailhandlen og øvrige butikker.

Forside > Andre produkter

 Kundelogin

 

Få adgang til statistikker over salgsdata, kundebesøg m.m.
 

Login til statistikmodul

 

 Nyhedsoversigt


Effektiv stopper for "smarte"
butikstyve


Nyt system afsløre tyveri hvor 
varesikringen omgås med poser, 
jakker eller tasker foret med 
stanniol. 
Læs mere


Nyt Bibliotek – Ny teknologi


Med et nyt og brugervenligt kamera-
baseret besøgstællesystem fra 
Innoteck, holdes der styr på antallet 
af besøgende, når Skælskør kommune 
slår dørene op for et nyombygget 
bibliotek fra d. 1. juni 2006.
Læs mere

Innoteck tæller besøgende på
en åben udstilling…

 

Innoteck stiller udstyr og ekspert-
viden til rådighed, når udendørs-
udstillingen ”Spirit of the Wild”
løber af stablen fra d. 17. maj 2006
på Kongens Nytorv i København.
Læs mere

Kolding Bibliotek følger
udviklingen…


Med et nyinstalleret besøgstæller-
system fra Innoteck, bliver hver en

gæst talt i Koldings nye bibliotek,
der åbnede den 27. januar 2006.
Læs mere

Kvik Køkkener satser på
kundetal…


Fra oktober 2005 til januar 2006 har
Innoteck installeret kundetæller-
systemer i alle Kvik køkkenbutikker
i Danmark, Sverige, Norge, Finland
og Holland.
Læs mere

 
 

Andre produkter

 

Retningsbestemt lyd

 

Stadigt skiftende forbrugerpræferencer og vigende kunde- og mærkeloyalitet har gjort markedsføring og synliggørelse af produkter til nogle af de væsentligste salgsparametre i selvbetjent detailhandel.

HyperSonic Sound (HSS®) – eller ”retningsbestemt lyd” - er effektivt til optimeret individuel markedsføring, idet man målrettet og selektivt kan projektere lydbudskaber til kunder og besøgende på individniveau, i præcist afgrænsede områder.

Ved at implementere retningsbestemt lyd som del af en samlet ”in-store intelligence” – løsning, kan man uddrage vigtig information om kundeadfærd til optimering af salg, markedsføring, indretning, vareplaceringer m.m.
Læs mere om retningsbestemt lyd

 

Billetsystem

 

Behovet for en mere enkel og fleksibel håndtering af entrébetaling har ført til udviklingen af INNOTECK entre og billetsystem. Systemet er baseret på et gennemprøvet system, der har været forhandlet i Danmark i snart 10 år, og solgt i mere ende 500 enheder. Systemet er unikt på mange måder, blandt andet er det muligt at registrere ikke betalende gæster. Systemet er effektivt, fleksibelt billet og dokumentationssystem, der kan tilpasses din virksomheds særlige behov.

 

Entre og billetsystemet er kendt for pålidelighed, og ikke mindst lang holdbarhed. Erfaringen viser ligeledes at entreindtægterne ved indførelse af systemet forøges med 5 til 10 %.

Læs mere om billetsystem



Innoteck ApS - Magnoliavej 12 A - 5250 Odense SV - Tlf. +45 66 10 34 40