Kundetæller - tællesystem til salgsoptimering for detailhandlen og øvrige butikker.

Forside > Andre produkter > Retningsbestemt lyd

 Kundelogin

 

Få adgang til statistikker over salgsdata, kundebesøg m.m.
 

Login til statistikmodul

 

 Nyhedsoversigt


Effektiv stopper for "smarte"
butikstyve


Nyt system afsløre tyveri hvor 
varesikringen omgås med poser, 
jakker eller tasker foret med 
stanniol. 
Læs mere


Nyt Bibliotek – Ny teknologi


Med et nyt og brugervenligt kamera-
baseret besøgstællesystem fra 
Innoteck, holdes der styr på antallet 
af besøgende, når Skælskør kommune 
slår dørene op for et nyombygget 
bibliotek fra d. 1. juni 2006.
Læs mere

Innoteck tæller besøgende på
en åben udstilling…

 

Innoteck stiller udstyr og ekspert-
viden til rådighed, når udendørs-
udstillingen ”Spirit of the Wild”
løber af stablen fra d. 17. maj 2006
på Kongens Nytorv i København.
Læs mere

Kolding Bibliotek følger
udviklingen…


Med et nyinstalleret besøgstæller-
system fra Innoteck, bliver hver en

gæst talt i Koldings nye bibliotek,
der åbnede den 27. januar 2006.
Læs mere

Kvik Køkkener satser på
kundetal…


Fra oktober 2005 til januar 2006 har
Innoteck installeret kundetæller-
systemer i alle Kvik køkkenbutikker
i Danmark, Sverige, Norge, Finland
og Holland.
Læs mere

 
 

HSS® HyperSonic Sound - "Retningsbestemt lyd"

 

HyperSonic Sound (HSS®) - eller “retningsbestemt lyd”, har vist sig effektiv til selektiv markedsføring og individuel information.

- Lyd kan koncentreres og dirigeres meget nøjagtigt

- Kun personer i lydprojekterede områder opfanger lyden

- Ingen distraherende ”støj-forurening”. Lyden høres ekstra tydeligt, 
   men kun i de præcist afgrænsede områder

 

Effekten af en markedsføringsindsats forstærkes betydeligt jo flere sanser der påvirkes.

Retningsbestemt lyd retter et budskab selektivt imod den enkelte kunde, og skaber fornemmelsen af direkte og personlig henvendelse. (Med handlingsaktivering, kan lyden f.eks. aktiveres ved kundepassage eller ved en bestemt eksponering). 

Retningsbestemt lyd kan have en ganske betydelig indvirkning på kundernes købsbeslutning.


Anvendelse af retningsbestemt lyd i in-store markedsføringen, medvirker til stigende omsætning og forbedrer kundernes genkendelse og hukommelse af varemærker.

Med retningsbestemt lyd kan man f.eks. annoncere dagstilbud udfor det enkelte produkt, enten som selvstændig lydmeddelelse eller i sammenhæng med forskellig visuel markedsføring.

 

Hent yderligere produktinformation

 

In-Store intelligence


For optimalt at kunne udnytte og tilpasse de muligheder der ligger i at anvende retningsbestemt lyd, er det nødvendigt samtidigt at kunne måle og analysere effekten heraf. 

Når retningsbestemt lyd implementeres som en del af en samlet ”in-store intelligence” -løsning, kan man måle og registrere kundernes adfærd i forhold til den samlede anvendte markedsføring.

F.eks. kan man uddrage vigtig information omkring:

 

- Bevægelsesmønstre

- Samlede besøgstal

- Gennemsnitlige opholdstider

- Antal budskabseksponeringer relativt til antal besøgende

- Antal passager i bestemte områder

- Gennemsnitlige eksponeringstider

 

Ud fra denne viden kan butikken optimeres i forhold til salgs- og markedsføringsindsats, skiltning, indretning, vareplaceringer m.m.

Kontakt Innoteck og hør mere om de mange anvendelsesmuligheder i forbindelse med implementering af en ”in-store intelligence” -løsning.

 

 

 



Innoteck ApS - Magnoliavej 12 A - 5250 Odense SV - Tlf. +45 66 10 34 40