Kundetæller - tællesystem til salgsoptimering for detailhandlen og øvrige butikker.

Forside > Kundetæller > Markedsføring

 Kundelogin

 

Få adgang til statistikker over salgsdata, kundebesøg m.m.
 

Login til statistikmodul

 

 Nyhedsoversigt


Effektiv stopper for "smarte"
butikstyve


Nyt system afsløre tyveri hvor 
varesikringen omgås med poser, 
jakker eller tasker foret med 
stanniol. 
Læs mere


Nyt Bibliotek – Ny teknologi


Med et nyt og brugervenligt kamera-
baseret besøgstællesystem fra 
Innoteck, holdes der styr på antallet 
af besøgende, når Skælskør kommune 
slår dørene op for et nyombygget 
bibliotek fra d. 1. juni 2006.
Læs mere

Innoteck tæller besøgende på
en åben udstilling…

 

Innoteck stiller udstyr og ekspert-
viden til rådighed, når udendørs-
udstillingen ”Spirit of the Wild”
løber af stablen fra d. 17. maj 2006
på Kongens Nytorv i København.
Læs mere

Kolding Bibliotek følger
udviklingen…


Med et nyinstalleret besøgstæller-
system fra Innoteck, bliver hver en

gæst talt i Koldings nye bibliotek,
der åbnede den 27. januar 2006.
Læs mere

Kvik Køkkener satser på
kundetal…


Fra oktober 2005 til januar 2006 har
Innoteck installeret kundetæller-
systemer i alle Kvik køkkenbutikker
i Danmark, Sverige, Norge, Finland
og Holland.
Læs mere

 
 

Optimering af markedsføring

 

Omfanget af markedsføringsindsatsen bør fastsættes ud fra et reelt behov, i forhold til at skabe den målsatte omsætning og vækst.
Hvad der var gældende sidste år, er ikke nødvendigvis gældende i år, hvis forudsætningerne (herunder kundetrafikken) har ændret sig.

Med innoteck's kundetællersystem har man mulighed for at følge udviklingen i kundestrømmen i detaljer – dag for dag – time for time. Man kan sammenligne:

- timer
- ugedage
- uger
- måneder
- år

, og kortlægge trends og sæsonpåvirkninger.

Med baggrund i viden om udviklingen i besøgstrafikken, kan gennemførte markedsføringstiltag analyseres og bedømmes.

- Hvordan så kundetrafikken ud – før? – under? – og efter? - Opnåede man den ønskede effekt i antal kunder?, i salg? - og i omsætning?

Sammenholdes effekten (i besøgstallet) af en gennemført indsats, med salget og omsætningen i perioden, muliggør systematisk besøgsregistrering samtidigt en mere eksakt cost benefit vurdering.
 

Intern og ekstern optimering


Ved løbende opfølgning på virksomhedernes markedsføring, i forhold til en samlet viden om besøgstrafikken, kan såvel intern som ekstern markedsføring optimeres

 

Ved at udbrede viden om sammenhænge mellem markedsføring og besøgstrafikken, kan salgs- og marketingområdet yderligere effektiviseres under et, i forhold til målsætninger og aktiviteter. Salgsindsatsen (personalet) og butikken (indretning, vareplaceringer, m.m.) inddrages således som afgørende parametre i den samlede markedsføringsstrategi.
 

Et stærkt værktøj


Innoteck's besøgstællersystem giver erfaring og uvurderlig viden om kundetrafikken til bedømmelse og optimering af markedsføringen, og er et stærkt værktøj i forbindelse med:

- Planlægning af annoncer, kampagner, events m.m.
- Effektmåling på gennemførte markedsføringstiltag
- Cost benefit vurdering
- Kortlægning af trend- og sæsonpåvirkninger
- Forecast
- Benchmarking
- Intern markedsføring

 

 



Innoteck ApS - Magnoliavej 12 A - 5250 Odense SV - Tlf. +45 66 10 34 40