Kundetæller - tællesystem til salgsoptimering for detailhandlen og øvrige butikker.

Forside > Kundetæller

 Kundelogin

 

Få adgang til statistikker over salgsdata, kundebesøg m.m.
 

Login til statistikmodul

 

 Nyhedsoversigt


Effektiv stopper for "smarte"
butikstyve


Nyt system afsløre tyveri hvor 
varesikringen omgås med poser, 
jakker eller tasker foret med 
stanniol. 
Læs mere


Nyt Bibliotek – Ny teknologi


Med et nyt og brugervenligt kamera-
baseret besøgstællesystem fra 
Innoteck, holdes der styr på antallet 
af besøgende, når Skælskør kommune 
slår dørene op for et nyombygget 
bibliotek fra d. 1. juni 2006.
Læs mere

Innoteck tæller besøgende på
en åben udstilling…

 

Innoteck stiller udstyr og ekspert-
viden til rådighed, når udendørs-
udstillingen ”Spirit of the Wild”
løber af stablen fra d. 17. maj 2006
på Kongens Nytorv i København.
Læs mere

Kolding Bibliotek følger
udviklingen…


Med et nyinstalleret besøgstæller-
system fra Innoteck, bliver hver en

gæst talt i Koldings nye bibliotek,
der åbnede den 27. januar 2006.
Læs mere

Kvik Køkkener satser på
kundetal…


Fra oktober 2005 til januar 2006 har
Innoteck installeret kundetæller-
systemer i alle Kvik køkkenbutikker
i Danmark, Sverige, Norge, Finland
og Holland.
Læs mere

 
 

Optimer salg, butiksdisponering og markedsføring ud fra det faktiske potentiale.

 

Hvorfor anvende et kundetællesystem?

 

Verden over anvender flere og flere detailforretninger kundetælleteknologien for at få en objektiv vurdering i relation til kundestrømmen. Sammenholdt med POS informationer, personaleinformationer, markedsføringsdata og analyse, kan kundetællesystemet give en uvurderlig indsigt i forhold vedrørende butikkernes aktuelle salgspræstation. Denne indsigt er værdifuld på mange måder, men specielt på områder hvor den – direkte og indirekte - hjælper med at konvertere kunder til købere.

Med Innoteck's kundetællersystem får man fuldt overblik over kundetrafikken på en nem og overskuelig måde.
 

Kundetællesystemet kan anvendes til:

 

- Beregning af salgseffektiviteten, salgsfrekvens og salgspotentiale
- Optimering af salgs- og personaleressourcer
- Motivering af salgspersonale
- Optimering af butik (indretning, vareplaceringer, fordeling af personaleressourcer)
- Bedømmelse og optimering af markedsføring (forecasting, effektmåling, benchmarking)
 

Læs mere om salgsoptimering
Læs mere om butiksoptimering
Læs mere om optimering af markedsføring


Systemer efter kundens behov…

 

Innoteck tilbyder forskellige standardløsninger til person- og kunderegistrering, som kan tilrettes efter den enkelte kundes ønsker og behov.

Kort fortalt drejer person- og kunderegistrering sig om:

1. at få registreret besøgende kunder så nøjagtigt som muligt, og med størst mulig detaljeringsgrad, på de locations hvor der ønskes trafikmåling.

2. at få opsamlet og overført de registrerede kundedata, så sikkert som muligt, til et permanent system hvor data kan gemmes og viderebehandles.

3. at uddrage og anvende viden fra de opsamlede kundedata bedst muligt, vha. analyse og samkøring med øvrige relevante oplysninger.

Innoteck er med i hele processen! - Vi bistår den enkelte virksomhed med at vælge den mest optimale løsning i alle ovenstående faser. Fra den anvendte teknik til opsamling og anvendelse af viden!

 

Hvordan fungerer systemet?

 

Sensorer placeres i indgangspartierne, samt på andre steder hvor der ønskes trafikmåling, for at registrere kunder der kommer eller forlader butikken. Læs mere om sensorteknologi.

Afhængigt af ønsker og behov, kan data fra sensorerne overføres til POS systemet eller en lokal netværks-pc/-server, - enten direkte - eller via en databehandler. Innoteck's kundetællersystem kan udlægges med en række faciliteter som forebygger driftsforstyrrelser og sikrer mod tab af data.

Fra POS systemet eller den lokale netværks-pc/-server, kan de rå kundedata automatisk videredistribueres via systemintegrationen og / eller importeres til en SQL database efter ønske og behov. Systemet giver således altid let adgang til de registrerede besøgsdata og åbner mange valgmuligheder i forhold til viderebehandlingen af data.

Med Innoteck’s overbyggede databaseløsning og software, er det enkelt at udtrække og sammenholde besøgsdata med salgsdata, omsætningstal og personaledata og generere rapporter og grafer for et analytisk overblik.

Kontakt Innoteck for yderligere information om løsninger og muligheder

 

Softwareløsninger


Softwaren til Innoteck's kundetællersystemer er Windows baseret og bygger på standardløsninger, men tilpasses specifikt den enkelte kundes ønsker og behov. Læs mere om softwareløsninger

Som en del af systemintegrationen er det muligt at anvende analyseværktøjet, direkte fra vores hjemmeside. Muligheden kan også være interessant for kunder der ønsker at afprøve vores koncept. Gå til Statistikmodul

 

 



Innoteck ApS - Magnoliavej 12 A - 5250 Odense SV - Tlf. +45 66 10 34 40