MERE END BARE KUNDETÆLLING
VI SAMLER DET HELE FOR JER
TÆLLER MERE END BARE JERES KUNDER
Alle vores kundetællere er autonome netværksbaserede enheder, der administreres centralt. Alle data fra kundetælleren uploades automatisk til vores Cloud-database.
Vores kundetællere udnytter kunstig intelligens (AI). AI-kundetællere kan give endnu mere data og indsigt end traditionelle kundetællere. Derudover har AI-kundetællere en højere nøjagtighed end traditionelle kundetællere.
VI SAMLER JERES DATA PÅ EN
OVERSKUELIGE MÅDE
Kvaliteten og validiteten af data i et kundetællesystem er af afgørende betydning, især da data danner grundlag for vitale beslutninger og handlinger på alle niveauer af detailkæden.
For at sikre kvaliteten af de genererede data bliver de løbende kontrolleret i clouden, hvor eventuelle fejl bliver tydeligt markeret.
FIK VI REALISERET DE MULIGHEDER DER VAR ?
Kundetælling giver indsigt i butiksbesøg, hvilket kan konverteres til mersalg, lavere omkostninger og forbedret kundeoplevelse. Besøgsdata kan anvendes til benchmarking, placering, indretning, markedsføring og branding. Kundetællingssystemer har en kort tilbagebetalingstid og giver et samlet overblik over installationen.
KONTAKT OS FOR EN UFORPLIGTENDE SAMTALE
BESØG
Måling af besøgstrafik er et værdifuldt datapunkt, der kan anvendes til at analysere trafik, kundeadfærd og forbedre detailkæden.
INDSIGT
Ud fra data om salget i en butik har man viden om antallet af købende kunder, men hvad med de potentielle kunder, der ikke foretager et køb? Den vigtige viden opnås, når man anvender et kundetællesystem. Ud over butikkens salgskonvertering får man indsigt i en lang række forhold, der kan understøtte og forbedre købsoplevelsen og dermed salgskonverteringen.
HANDLING
Besøgsdata kan bruges til at identificere, hvornår butikken er mest travl, og hvor mange medarbejdere der er nødvendige for at håndtere kundemængden.
Disse oplysninger kan bruges til at forbedre kundeservicen ved at sikre, at der altid er nok medarbejdere til rådighed til at hjælpe kunderne. Opfølgning og målretning af marketingskampagner, forbedring af butikslayouts og tilpasning af produktsortiment er blot nogle få eksempler på de handlinger, der kan foretages ud fra viden om besøgsdata i en detailbutik.
Ved at analysere disse data kan detailhandlere få værdifuld indsigt, som kan bruges til at forbedre deres virksomhed på en række måder.